אטלסיאן הכריזה אתמול על השקת Atlassian Intelligence , "חברה לצוות וירטואלי" המונעת ע"י בינה מלאכותית של החברה.
היכולות של Atlassian Intelligence ממנפות את המודלים של החברה עצמה בשילוב עם מודלי השפה הגדולים של OpenAI כדי ליצור גרפים מותאמים אישית של עבודת צוות ולאפשר תכונות כמו סיכומים שנוצרו בינה מלאכותית ב-Confluence ותוכניות בדיקה ב-Confluence. Jira Software, או שיכתוב תגובות ללקוחות ב-Jira Service Management.
התכונות החדשות הללו יגיעו רק להצעות מבוססות הענן של Atlassian. לחברה אין כרגע תוכניות להביא אותו למהדורות מרכז הנתונים שלה.
החברה מציינת בהכרזה שמערכת הבינה המלאכותית בוחנת גם את האופן שבו צוותים עובדים יחד על מנת ליצור "גרף עבודת צוות מותאם אישית המציג את סוגי העבודה הנעשים ואת הקשר ביניהם". ניתן להעשיר את הנתונים הללו בתוכן נוסף מיישומי צד שלישי.
עם זאת, לרוב, Atlassian Intelligence מספקת למשתמשים תיבת צ'אט כמו Chat-GPT המשולבת עמוק במוצרים השונים ומאפשרת למשתמשים להפנות למסמכים ספציפיים.
לדוגמה, אם מבקשים שהיא תסכם את סעיפי הפעולה מפגישה האחרונה, \רק צריך להגיד לו להפיק תקציר ולקשר את המסמך עם התמליל כדי שהוא יפיק רשימה של החלטות ופריטי פעולה מפגישה זו. - אפשר לעשות את זה ממש בתוך Confluence, למשל.
היא גם תנסח בשמחה פוסטים במדיה החברתית על הכרזת מוצר קרובה בהתבסס על מפרט המוצר ב-Confluence.
באופן דומה, בתוכנת Jira, מפתחים.ות יכולים.ות להשתמש בתכונות הבינה המלאכותית החדשות כדי לנסח במהירות תוכניות בדיקה על סמך מה שהם יודעים על מערכת הפעלה נתונה או מידע אחר במפרט של מוצר.
עם זאת, המשתמשים בניהול שירות Jira עשויים להיות בעלי הסיכוי הגבוה ביותר לחסוך זמן עם Atlassian Intelligence.
כאן, משתמשים יכולים כעת להשתמש בסוכן וירטואלי כדי לעזור לאוטומציה של אינטראקציות תמיכה ישירות מתוך Slack ו-Microsoft Teams.
הסוכן החדש הזה יוכל לשלוף תשובות ממאמרי בסיס ידע קיימים הן עבור סוכנים והן עבור משתמשי קצה, למשל, והוא גם יסכם במהירות אינטראקציות קודמות עבור סוכנים שהוקצו לאחרונה כדי לעדכן אותם בנושא נתון.
תכונה נחמדה נוספת כאן היא שהכלי החדש יכול לתרגם שאילתות שפה טבעית לשפת השאילתות Jira דמוית SQL של Atlassian, מה שפותח את היכולת הזו להרבה יותר משתמשים.
כל היכולות החדשות הללו זמינות כעת בגישה מוקדמת.
ארגונים שרוצים לנסות אותם יכולים להצטרף לרשימת המתנה כדי לקבל גישה אליהם כאן .
לאחר תקופת הגישה המוקדמת, חלק מהתכונות הללו יהפכו עם הזמן לתכונות בתשלום, אך Atlassian מציינת במפורש שהסוכן הוירטואלי של Jira Service Management ייכלל ללא עלות נוספת בתוכניות ה-Premium וה-Enterprise שלה.
מקורות : Atlassian ,bloomberg , techcrunch